Sevval
New member
Cüneyt Yavuz, 10 Mayıs 1968 doğumlu Türk iş insanı olup, 2008 yılından bu yana Mavi'nin CEO'su olarak görev yapmaktadır. Boğaziçi Üniversitesi Uluslararası İlişkiler Bölümü mezunu olan Yavuz, yüksek lisans eğitimini Johns Hopkins Üniversitesi'nde tamamlamıştır. Kariyerine 1992 yılında Procter & Gamble'da başlayan Yavuz, Gillette, Duracell, Oral-B ve Braun markalarının Türkiye, Balkanlar ve İsrail bölgelerinden sorumlu yöneticilik pozisyonlarında bulunmuştur. 2003 yılında Polonya Ülke Başkanlığı görevine atanan Yavuz, 5 yıl boyunca Polonya ve Baltık ülkelerindeki markaların yönetimini üstlenmiştir. citeturn0search1
2008 yılında Mavi'nin CEO'su olarak atanan Cüneyt Yavuz, şirketin küresel bir moda markasına dönüşüm sürecinde önemli adımlar atmıştır. Mavi'nin 15 Haziran 2017 tarihinde Borsa İstanbul'da halka arz edilmesinde liderlik rolü üstlenmiştir. Yavuz'un liderliğinde, şirketin 2023 yılı itibarıyla 26 milyar 293 milyon TL konsolide gelir elde etmesi sağlanmış ve yıllık 1,3 milyon yeni müşteri kazanımı gerçekleştirilmiştir. citeturn0search2
Mavi'nin büyüme stratejisinde, perakende, çevrimiçi satış, yeni lojistik sistemleri ve teknolojiye yatırım ön plandadır. Yavuz, "Milyar dolarlık şirkete ve 100 milyon adet ürün satışına koşan Mavi için, moda markası olmak yetmiyor, veri şirketi olmak gerekiyor" diyerek, veri odaklı bir yaklaşımın önemini vurgulamıştır. citeturn0search7
Sosyal sorumluluk alanında da aktif olan Yavuz, Mavi'nin kadın çalışan oranının %60, kadın yönetici oranının ise %53 olduğunu belirtmiştir. Ayrıca, şirketin yönetim kurulunda kadın üye oranının %50'yi aştığını ve bu gelişmenin Mavi'nin kültürüne işlemiş bir anlayışın yansıması olduğunu ifade etmiştir. citeturn0search6
Cüneyt Yavuz'un liderliğinde, Mavi, denim üreticisi kimliğinden küresel bir moda markasına dönüşüm sürecini başarıyla yönetmiş ve sektördeki yerini güçlendirmiştir.
2008 yılında Mavi'nin CEO'su olarak atanan Cüneyt Yavuz, şirketin küresel bir moda markasına dönüşüm sürecinde önemli adımlar atmıştır. Mavi'nin 15 Haziran 2017 tarihinde Borsa İstanbul'da halka arz edilmesinde liderlik rolü üstlenmiştir. Yavuz'un liderliğinde, şirketin 2023 yılı itibarıyla 26 milyar 293 milyon TL konsolide gelir elde etmesi sağlanmış ve yıllık 1,3 milyon yeni müşteri kazanımı gerçekleştirilmiştir. citeturn0search2
Mavi'nin büyüme stratejisinde, perakende, çevrimiçi satış, yeni lojistik sistemleri ve teknolojiye yatırım ön plandadır. Yavuz, "Milyar dolarlık şirkete ve 100 milyon adet ürün satışına koşan Mavi için, moda markası olmak yetmiyor, veri şirketi olmak gerekiyor" diyerek, veri odaklı bir yaklaşımın önemini vurgulamıştır. citeturn0search7
Sosyal sorumluluk alanında da aktif olan Yavuz, Mavi'nin kadın çalışan oranının %60, kadın yönetici oranının ise %53 olduğunu belirtmiştir. Ayrıca, şirketin yönetim kurulunda kadın üye oranının %50'yi aştığını ve bu gelişmenin Mavi'nin kültürüne işlemiş bir anlayışın yansıması olduğunu ifade etmiştir. citeturn0search6
Cüneyt Yavuz'un liderliğinde, Mavi, denim üreticisi kimliğinden küresel bir moda markasına dönüşüm sürecini başarıyla yönetmiş ve sektördeki yerini güçlendirmiştir.