Louren ihracatta amaç büyütüyor

KaraYeL

New member
Türkiye plaj giysisi kesimindeki tezini dünyanın bir fazlaca ülkesine yaptığı ihracatla yurtdışına taşıyan Louren, 2022 yılında yelpazesine yeni pazarlar ekleyerek ihracatta atılım yılı yaşamaya hazırlanıyor. Geçen yıl 500 bin dolar bedelinde ihracat gerçekleştiren Louren, bu yıl Ortadoğu ülkelerine de mayo ve bikini ihraç etmeyi ve ihracatını 2.5 milyon dolara çıkarmayı amaçlıyor.

Kumaşları İtalya’dan ihtimamla seçilerek ithal edilen Louren mayo ve bikinilerinin en ayırt edici özelliğinin kalıpları olduğunu söyleyen Louren İdare Heyeti Lideri Çağlar Solmaz, “En kaliteli kumaşın en yeterli kalıp ile bir ortaya gelmesinden doğan sinerjiyi, renk ve desenler ile birleştirerek plaj modasındaki trendlerin öncüsü olacağız” diye konuştu.

Türkiye’de kendi markası ve dizaynlarıyla mayo ve bikini kesimine 2019 yılında süratli giriş yapan Louren, Türkiye’nin yanı sıra bir epey dünya ülkesindeki satışlarını artırmaya devam ediyor. Eser yelpazesinde bayan, erkek ve çocuk plaj giysi, iç giysi, mesken ve uyku giysi eserleri bulunan Louren, 2022’yi ihracatta ‘atılım yılı’ ilan etti. Bir Türk markası olarak bugüne kadar Amerika, İtalya, İngiltere, Rusya, Katar, Mısır, Romanya, Kazakistan ve Kıbrıs üzere biroldukca ülkeye ihracat yapma başarısı gösteren firma, bu yıl yeni pazar olarak Ortadoğu ülkelerine ihracat gerçekleştirmeyi hedefliyor.

Louren İdare Şurası Lideri Çağlar Solmaz, kalite ve dizaynlarıyla yalnızca Türkiye pazarında değil yurtdışı pazarlarda da tezli olduklarını deklare etti. Satışlarının yüzde 40‘lık kısmını ihraç ettiklerini söyleyen Solmaz, “Amerika, İtalya, İngiltere, Rusya, Katar, Mısır, Romanya, Kazakistan ve Kıbrıs üzere birfazlaca ülkeye sevkiyatlarımız devam ediyor. Geçen yıl 500 bin dolar bedelinde ihracat gerçekleştirmiştik. Bu yıl bu sayısı yüzde 500 artırarak 2.5 milyon dolara çıkarmayı amaçlıyoruz. Dizaynlarımız sırf Türkiye’de değil, dünyaca da parmakla gösterilen bir durumda. Maksadımız dış pazarda Louren’in marka bilinirliğini daha fazlaca artırmak. Markamızı plaj giysi eserleri dalında tüm dünyaya duyurmak istiyoruz” dedi.

“SEKTÖRDEKİ BOŞLUĞU FIRSATA ÇEVİRDİK”

Mayo, bikini ve mayokini dünyasına 2019 yılında tezli bir biçimde girdiklerini ve birinci kez Miss Turkey 2019 modellerinin üzerinde görücüye çıktıklarını hatırlatan Çağlar Solmaz, eserleri ile iç ve dış pazardaki plaj giysi modasına taraf vermek istediklerini kaydetti. Kumaşları İtalya’dan ihtimamla seçilerek ithal edilen Louren mayo ve bikinilerinin en ayırt edici özelliğinin kalıpları olduğunu aktaran Solmaz, “Sektörde hem kumaş ve kalıp kalitesine hem tarz sahibi model ve renklere sahip kâfi bir mayo markası yok. Louren bu boşluğu rafine bir zevk ve elegan bir tarz ile tamamlamak üzere yola çıktı. Türkiye’de mayo denince akla gelen birinci marka, en epeyce tercih edilen marka Louren olacak. En kaliteli kumaşın en âlâ kalıp ile bir ortaya gelmesinden doğan sinerjiyi, renk ve desenler ile birleştirerek plaj modasında trendlerin öncüsü olacağız” diye konuştu.

Türkiye’de rakipsiz mayo markası olma yolunda süratle ilerlediklerini lisana getiren Solmaz, “En yeterli olmak he m cüret hem özgüven ister. Biz Louren markasını bu iki anahtar söz üzerine kurduk. Eser kalitemize güveniyoruz, zira kalitenin asla tesadüf olmadığına inanıyoruz” dedi.

BAYİLİK VE SATIŞ NOKTALARININ SAYISI ARTIYOR

Yatırımlara her vakit sürat kesmeden devam edeceklerini açıklayan Çağlar Solmaz, bölümde emin ve denetimli adımlarla ilerlediklerini söylemiş oldu. www.louren.com.tr online mağazası ve bayilik satış noktalarıyla daha fazla müşteriye ulaşmak istediklerini lisana getiren Solmaz, “Bayilerimizi titizlikle seçiyor, teklifleri ayrıntılı kıymetlendiriyor ve ticaretimizde inanca dayalı uzun yol arkadaşlarını belirliyoruz. Bugün toplam 50 kentte bulunan bayilik ağımızla yıl sonuna kadar 65 noktada yer almayı hedefliyoruz. Pandemi bulunmasına karşın 100 satış noktasına ulaşarak markamızı büyüttük. Bu yıl sonuna kadar 200 satış noktasına ulaşmayı planlıyoruz” bilgisini verdi.

Hibya Haber Ajansı
 
Üst