Hepsiburada’nın Efsane Kasım’ı süratli başladı, birinci 6 günde 7,5 Milyon eser satıldı

Beykozlu

New member
Türkiye’nin binlerce özel markasının iştirakiyle 1-6 Kasım içinde “Efsane Marka Günleri” ile başlayan Efsane Kasım’ın birinci 6 gününde satış rekorları kırıldı.

Toplam sipariş 2,5 katına yükseldi, 7,5 milyonun üzerinde eser teslim edildi

Hepsiburada platformu üzerinden Efsane Kasım’ın birinci 6 gününde verilen toplam sipariş sayısı geçen yılın tıpkı devrine kıyasla 2,5 kat arttı, 7,5 milyonun üzerinde eser satıldı. Efsane Kasım’ın avantajlarını kullanan müşteri sayısı geçen yılın yaklaşık 2 katına çıkarken Kasım ayının birinci 6 gününde Hepsiburada’nın ziyaretçi sayısı geçen yılın tıpkı günlerine kıyasla %70 artışla 110 milyonun üzerine çıktı. Ayrıyeten Hepsiburada taşınabilir uygulaması, 1-6 Kasım içinde AppStore’da üç gün en epey indirilen uygulama oldu, Google Play Store’da ise en hayli indirilen birinci üç uygulama içinde yer aldı.

en çok alışveriş 20.00 – 23.00 saatleri içinde

İstanbul, Ankara, İzmir’in akabinde Efsane Kasım’a ağır ilgi gösteren kentler Bursa, Kocaeli, Antalya ve Konya olurken, Hepsiburada müşterileri alışveriş için en hayli akşam 20 ile 23 saatleri ortasını tercih etti.

En epeyce satılan eserler deterjan ve tuvalet kağıdı; konut aletlerinde önder Airfryer

Müşteriler Efsane Kasım’ın birinci 6 gününde en hayli temel tüketim, besin, giysi, elektrikli konut aletleri, züccaciye ve sağlık-güzellik kategorilerine ilgi gösterdi.

Hepsiburada platformu üzerinden birinci altı günde en epeyce sipariş verilen eserler ise çamaşır deterjanı, bulaşık deterjanı tableti, tuvalet kâğıdı, mesken giyim/iç çamaşırı, kakaolu fındık kreması, nano jel yastık ve bebek bezi oldu. Elektrikli mesken aletleri kategorisinin en epeyce satan eseri ise Airfryer oldu.

Kasımda alıp Şubatta taksitle ödemeye ağır ilgi

Bu Kasım’da “Akıllı Alışveriş Platformu” olarak konumlanan Hepsiburada’nın, aile bütçelerini en çok rahatlatan “Şimdi Al Şubatta Taksitle Öde” teklifine müşteriler ağır ilgi gösterdi. Hepsiburada müşterileri kampanyaya uygun kartlarla yaptıkları alışverişlerinin %50’sinde muhtaçlıklarını ertelemeden, ödemelerini erteleyerek alışverişlerini tamamlarken her 3 alışverişten 1’ini Şubat daha sonrasında taksitlendirme imkanı kullanarak gerçekleştirdiler.

Efsane Kasım iktisada de hareket getirdi

Hepsiburada platformunda yüz binlerce KOBİ ve satıcı da e-ticarete artan talebin tesiriyle birinci 6 günde rekor satış ve ciro hacimlerine ulaştı. Hepsiburada platformu üzerinden yapılan satışların değerli kısmı pazar yeri üyesi işletme ve KOBİ’ler tarafınca yapıldı.

Hepsiburada’nın Efsane Kasım’ı 7-11 Kasım ve 21-25 Kasım tarihleri içinde indirimli fiyat ve kampanyalarla devam edecek.
 
Üst