DFB ve Google: Kadın milli takımının yeni ortağı

Temel

Global Mod
Global Mod



Birkaç hafta içinde Kadınlar Dünya Kupası Avustralya ve Yeni Zelanda’da başlayacak. Turnuvanın başlamasından kısa bir süre önce DFB yeni bir ortaklığa girdi.


Google, kadın milli takımının yeni ortağı oldu. Bu, internet devi ve Alman Futbol Federasyonu (DFB) tarafından Berlin’deki Google genel merkezinde düzenlenen ortak bir etkinlikte duyuruldu. Milli teknik direktör Martina Voss-Tecklenburg ve Google CEO’su Sundar Pichai, yaklaşık 50 konuk ve gazetecinin önünde 20 Temmuz’da başlayacak bir işbirliğini duyurdu. Bu üç yıl için ayarlandı. Ne DFB ne de Google herhangi bir finansal ayrıntı vermedi.


Moderatör Lena Cassel, Berlin’deki Google kompleksinin arka bahçesinde etkinliği birkaç hoş geldiniz sözüyle açtı ve ardından Google’ın patronu Pichai, ilgili personelin alkışları için söz aldı. Alman futbolunun büyük bir hayranı olduğunu açıklayan Pichai, “Küçüklüğümden beri büyük bir futbol hayranıyım. Dünyada futbol kadar insanları birbirine bağlayan başka bir spor bilmiyorum” dedi. 1990 Dünya Kupası takımı.


Oyuncular Google akıllı telefonlarla donatılmıştır


“EM 2022’den sonra çok sürdürülebilir bir yol izlememize izin verildi, birçok şey başardık ve uzun süredir hak ettiğimiz ilgiyi gördük. Google’ın artık iş ortağımız olması bizim için bir onur ve kadın futboluna daha fazla dikkat çekmemize yardımcı olacak.” ” coşkulu milli teknik direktör Voss-Tecklenburg. Kadın futbolu bağlamında DFB ve Google, geleceğe yönelik muazzam potansiyelin kanıtıdır. Ama bu sadece başlangıç,” diye devam etti Voss-Tecklenburg, iyimserlik ruhu yaratarak.


DFB’nin Pazarlama Direktörü Holger Blask da uzun vadeli ortaklık konusunda çok mutluydu. “Milli takımımızın ve kulüp takımlarının şampiyonluk için oynama tutkumuz var. 2027’ye kadar futbol sahasına daha fazla kız çocuğu ve kadın getirmek istiyoruz, ancak elbette daha fazla görünürlük elde etmek istiyoruz. Google çok dikkat çekecek.” dedi Blask.


Ortaklığın bir parçası da, akıllı telefonlarıyla “günlük hayatlarına dair fikir vermesi” gereken oyuncuların ekipmanı olmalıdır. Milli oyuncular Laura Freigang, Lina Magull ve Felicitas Rauch maça başlamalı.


Milli kaleci Almuth Schult, “Oyuncular sadece futbolda değil, aynı zamanda talk şovlarda veya diğer etkinliklerde de görünürler. Rol model olabilirler. Önümüzdeki üç yıl içinde işbirliğinden ne çıkacağını görmek beni heyecanlandırıyor” dedi. şu anda hamile olan olaydan ayrılır.


Sponsorluk, DFB için en önemli gelir kaynağıdır. DFB mali raporundaki son bilgilere göre, “sponsorluk ve diğer pazarlama” 2021’de kasaya 178 milyon euro kazandıracak. Giderler düşüldükten sonra, sonuç 107 milyon euro oldu. Beyaz eşya üreticisi Vorwerk de kadın milli takımının sponsorlarından biri.
 
Üst